jump to navigation

Velkommen til bloggen vår! 08/05/2009

Posted by Frøken G in Uncategorized.
trackback

Da vil jeg ønske velkommen til bloggen vår, og så håper jeg den vil fungere bra som et sted for idéutveksling. Hvordan bloggen skal bygges opp får vi se etterhvert. Jeg har opprettet en lenkesamling i Delicious som dere ser øverst i høyremargen her… Det står ikke at det er Delicious, den bare henter derfra – det syntes jeg var ganske lekkert. Vi får vel bare prøve oss frem.

Under lenkene har jeg lagt inn en liste med lenker til dokumentene våre i Google Docs. Håper disse vil funke for dere også, men dere må sikkert logge på med googlekontoen for å se dem. Under det kan vi teste ut hvordan det fungerer med embeddet meebo – videre vil de mest populære taggene komme – jeg aner ikke hva jeg skal tagge dette innlegget med, så derfor er det tomt og i bunnen vil dere finne arkiv! 

Sett i gang å blogg nå da. Fint om vi klarer å tagge innleggene våre med fornuftige ord slik at vi får en grei oversikt. Alle må ha skrevet et innlegg på bloggen + kommentert noen andres innlegg før fredag 15. mai klokken 12.00🙂 Får dere til å legge lenker på Delicious er det også flott! Det sier jeg som er veldig opptatt av klare arbeidsoppgaver og tidsfrister…

Til slutt vil jeg gratulere prosjektgruppen med ny blogg og si lykke til!

Kommentarer»

1. anderserdal - 11/05/2009

Nå er jeg også blogger🙂 Dette blir bra!!

2. laberte - 13/05/2009

ja nå prøver jeg meg, jeg også. Veldig fint satt opp, Gyda. Du er flink! J(eg har tenkt å få til noe tilsvarende for u-gruppa, i hvertfall i delicious i første omgang.)
Betyr dette at vi oppdaterer dokumentene i google docs fortsatt?

3. Mister A - 13/05/2009

ja, vi kan fortsette med de også. blir jo litt forskjellige verktøy, men det håndterer vi jo fint!


Legg igjen en kommentar

