jump to navigation

Testing av Skype 29/09/2009

Posted by Frøken G in Uncategorized.
trackback

Kristin og jeg testet den nye versjonen av Skype 24. september. Jeg satt hjemme på privat laptop og Kristin på stasjonær jobb PC. Det var lekende lett å dele skjerm. Når jeg delte min hjemmefra fikk Kristin opp helt klart bilde av min skjerm. Da hun delte sin fikk ikke jeg like klart bilde, men kunne se hva som sto på skjermen. Vi vil gjerne teste på nytt, tipper det har noe med ulik oppløsning å gjøre.  Det var ikke problem med hakkete bilde og treg overføring slik det var i DimDim og andre programmer. Lyd og bilde fungerte fint. Noe som var litt rart var at når man deler skjerm får den som ser den delte skjermen se sitt eget webcam-bilde istedet for å se den man snakker med…

Jeg tror muligens vi har en testvinner her;)

Last ned ny versjon av Skype

Kommentarer»

1. Anders - 05/11/2009

Nå har Astrid og jeg også fåt testet denne, jeg hjemmefra m BI-laptopen og Astrid på stillerommmet på BI. Fungerte utmerket. Vi kjørte gjennom deling av nettleser med overgang til Bibsys/BSC/ISI Web of Science, word/endnote, powerpoint med animasjon og youtube! Lotus Notes, her hang det litt.


Legg igjen en kommentar

